Både hiss & diss

Dessa vinterridstövlar (Mountain Horse Active Winter) införskaffade jag förra året och jag har lite blandade tankar om de. Både ris och ros. 

Först och främst ska jag säga att jag aldrig fryst om fötterna när jag har haft på mig de här, inte en enda gång. Trots 20 - så har jag varit varm och har inte behövt krångla med tjockstrumpor eller liknande, för de här håller värmen så bra. Fodringen är såå mysig! Dessutom tycker jag att de är otroligt snygga för att vara vinterridstövlar och inte var de dyra heller.

Men tyvärr är de inte endast bra. Även fast jag använt de massa gånger så får jag fortfarande skavsår. Känns som att perioden med skavsår borde vara över när man använt dem i flera månader.. Men tydligen inte. Det kan ju vara så att de inte passar mina fötter till 110 % eller liknande, jag är lite trött på detta iallafall. Förhoppningsvis ger det sig snart!


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback