Allmäna roliga saker om mig

© Copyright | Nikon D3100
Jag har trillat av... 3 gånger under höstterminen vilket betyder att sammanlagt har jag trillat av ca 14 gånger sammantlagt sedan jag började rida. 
 
Jag har aldrig trillat av och gjort illa mig mer än att jag gjorde illa svanskotan och jag har aldrig gråtit utav avramling även om det kan låta så för att jag gnäller lite att det gör ont. 
 
Jag hatar pepparkakor, bara lukten utav dem får mig att må illa. Jag tror det beror på att jag bakade 10 superstora burkar fulla under en vinter och ni kan tänka er hur trött jag blev på pepparkakor efter det, usch nej...
 
Jag är beroende utav IceBreakers fast jag skulle bli förvånad om jag träffade någon som inte gillar de. Åååå jag älskar IceBreakers...
 
Jag önskar jag vore lika bra på att fota som Tova är, trots att vi har samma kamera så blir hennes bilder alltid bättre! Men det är bara att fortsätta träna så att jag någon gång kan bli lika bra. 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback