5 saker jag stör mig på (nej, inte alls bitter heheh)

» Folk som säger saker utan att tänka sig för. Klart att jag inte stör mig på småsaker men när någon slipper ur sig att man är tjock om man väger mer än 50 kg, att man är såå töntig om man har något särskilt klädesplagg eller liknande. Även om det kanske inte är världens största grej så kan man faktiskt bli sårad.

» När man lägger sina hörlurar / mobil på ett ställe när man ska göra något snabbt innan man t.ex ska gå ut, och så glömmer man var man la det och får leta som en galning i hela huset.

» Om någon slutar blogga och istället för att skriva ett "hejdå" inlägg bara slutar uppdatera. Fruktansvärt frusterande. Man kollar in på bloggen varje dag för att se om bloggaren uppdaterat, men nej. Tycker att man borde ha tillräckligt mycket respekt till sina läsare att åtminstone förklara och berätta hur det ligger till..

» När man har skrivit ett bra inlägg och tidsinställt det för att man inte har internet någon dag, men så råkar man klicka in fel dag så den publiceras kanske en vecka för tidigt. Inte kul alltså!

» Personer som ska påpeka allt är så fruktansvärt irriterande. Om man råkade ta på sig omatchande kläder, inte sträcker på sig tillräckligt, äter för lite / mycket - mind your own business. Nu menar jag inte att det är jobbigt när folk frågar eller bryr sig om mig, men det är inte kul när personer ska påpeka allt 24/7.


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback