10 sanningar om mig

~ I sommar ska jag och min kompis Wilma hyra ponnys från Karlshem i en månad.

~ Jag har A i tre ämnen och det är fysik, kemi och matte.

~ Det är få serier som jag verkligen fastnar för, ofta så tittar jag på kanske en säsong men orkar inte titta mer än det. De enda som jag fastnat för på riktigt är Grey's Anatomy, Elementary och The Mentalist.

~ Enligt mig tycker jag att det är alldeles för stor hysteri kring travare, att de skulle vara mindre värda osv. Nej, en hoppryttare vill antagligen inte ha en travare - men vill travbanan ha en hopphäst? Nej. Kanske skriver ett inlägg om detta någon dag.

~ Jag har en Cavalier King Charles Spaniel som heter Cavanzas Quick Step "Bella", världens bästa hund.

~ Något som stör mig något så extremt är när personer inte kan acceptera att saker kan ses från två olika perspektiv och uppfattas olika, usch..

~ En blogghäst som jag är kär i är Linn Strelins Oprah, såå fin!

~ Efter Ponnysmurfarnas (där vi bloggade ca 1 och ett halvt år) är den här bloggen den som jag bloggat på längst.

~ Jag har inte hoppat så jättehögt, det högsta jag hoppat är 95 cm.

~ Ärligt talat blev jag lite lättad när jag slutade rida Bisa i dressyren, det har inte alltid varit så kul att ha henne.. Även om jag älskar henne grymt mycket så gick det nästan alltid dåligt, och det tar på självförtroendet.


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback