+ & -

© Lydia Leander har fotat denna bild! ♥
+ Ponnycup Imorgon! Taggar på den haha. Det ska bli kul att hoppa Anna Bell, det gick ju så extremt bra på ridpasset i fredags. Jag har bestämt mig för att inte bli nervös imorgon. Jag ska bara andas ut, sitta lungt, hoppa perfekt. Vad säger ni om mina planer? Känns som att det är rätt bra planer.. ^^
 
- Jag hatar vintern. Allt känns sås jukt deppigt och allt man gör så tänker man bara på hur mycket roligare det skulle vara på sommaren. Speciellt när man rider ute och fryser av sig alla kropsdelar. Som tur är tänkte jag lite på det innan och skaffade mig ett par vinterridstövlar.
 
+ Jag älskar vår blogg. Er och allt. Jag tycker det är kul att blogga här och blir glad av att komma in, se gulliga kommentarer och överhuvudtaget respons på det vi skriver. Jag trivs verkligen (vilket jag hoppas såklart att Tova också gör). Underbara är ni helt enkelt!
 
- Åttan i skolan. Allt känns så seriöst och jag måste börja plugga (för första gången i mitt liv). Jag har dock alltid haft extremt lätt för mig i skolan och liknande. Jag behöver knappt lyfta ett finger för att lära mig saker i skolan. Visst jag behöver börja plugga nu, men jag behöver förmodligen inte annstränga mig lika mycket som andra. Vilket jag faktiskt måste erkänna att jag är glad över.
 
+ Det känns som att det går framåt i hoppningen. Jag är fortfarande extremt nervös men det jag börjat släppa och det är snarare lite lättare nervositet som biter tag. Satan vad jag hatar att jag blev nervös. Men Anna Bell är så sjut underbar och hjälper mig att få bort rädslan genom att hoppa allt man styr henne mot. Grym häst dedär alltså.
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback