Min dag

Jag bestämde mig igår för att inte sova innan flyget (dvs 07.30 för då lyfte det) vilket betyde att jag dygnade men desvärre hade jag svårt att sova på flyget och somnade inte för ens klockan var ca 10. Då sov jag i kanske 2 timmar och det är allt jag har sovit sedan natten mellan torsdag och fredag. Trots det är jag nu inte ett dugg trött och jag har hållt igång hela dagen.
 
Vi var framme i Las Palmas, som huvudstaden på ön heter, ca klockan 12 här men 13 i sverige. Det är nämligen 1 timmas tidsskilnad. Sedan tog det en timma innan vårt bagage kom och en busresa till andra sidan ön väntade oss. Dock tog det inte alls lång tid utan ca 30 minuter då Grand Canaria inte är en speciellt stor ö. Sedan när vi kom fram så väntade vi en stund i lobbyn på vårat hotellrum, eller snarare "lägenhet" då det är ett vardagsrum emd kök också. Hotellet är verkligen jättefint måste jag säga.
 
Efter instalation i rummet så tog vi en promenad i Pouerto Rico som staden vi bor i heter. Vi upptäckte ganska snart att iprincip alla resturanger har en meny på svenska och det hänger svenska flaggor överallt. Haha man kan ju säga att svenskar är rätt omtyckta här alltså! Vi gick till en liten resturang och åt mat eftersom vi var så extremt hungriga allihopa. Ja sedan gick vi hem och jag, mamma och Johanna gymmande i gymmet. Jag körde mest kondition och lite plankan och situps och liknande. Sedan badade vi i en utav hotellets 2 jacuzzis. Jag har också bestämt att jag ska fixa mina naglar här för det är så galet billigt. Ska antingen sätta på gelenaglar eller akrylnaglar. Nu ska jag kolla på en film för det är väl det jag är mest sugen på.
Något sådant vill jag ha, kanske inte fullt så långa.
 

AmandaB

SV; Tack :D allt bra?

MVH AmandaB

2014-02-22 @ 23:51:40
URL: http://amandablomkvist.horseworld.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback