Första dagen på sportlovet

Jag fick sportlov igår, eller ja, vi är lediga idag så egentligen skulle vårt sportlov börjat idag om vår skola hade varit som alla andras.. Men jag klagar inte! Vi kom upp sent igår iallafall och det var en låång dag, så jag la mig i sängen och tittade på lite serier innan jag slocknade. Inte så intressant dag precis.

Idag händer det inte mycket, pappa ska åka Kortvasan men jag och min syster är hemma i huset och tar hand om hunden. Ska göra klart mitt engelskaprojekt, det behövs bara lite finslipning nu. Om jag känner mig själv rätt så blir det även läsning, serier och bloggen som står på schemat! Typisk dag med Tova. ;)
Kommer missa tre (!!) ridningar, varav en hoppning.. Men det är väl inte såå hemskt att vara här heller!
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback