Dagens tävling

Emma hade Eminem innan mig och han var sjukt pigg och taggad, så på framridningen jobbade jag mest med att få honom lugn och lydig vilket gick bra. Sprången blev dock inte så bra då han kändes lite 'off' och kröp nära inpå. samt att jag kanske inte red så bra... Men men! Sedan var det dags för banan.

Grundomgången var lugn och kontrollerad, de flesta sprången blev bra och jag är nöjd med både min och hans insats. Han var taggad, visst, men jag visste hur jag skulle rida honom så det var nemas problemas. Omhoppningen då.. Det gick undan kan man säga, kort sagt! Han tog snäva svängar av sig själv (behövde knappt svänga, bara tänka tanken) och var galet pigg. Det kändes gryymt flängigt, jag satt som en kråka ungefär hehe, men han var såå duktig och fin! 

Gissa vad?! Det slutade på en tredje plats! Vår första tävling liksom, är så himla nöjd och glad. Ska köpa bilderna av hon som var där och fotograferade så vi får lite nya bilder till bloggen! ♥


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback