Sanningar

♥ Det jobbigaste med att rida Bellissa är att det är så svårt att rida ut ensam med henne... Jag älskar att rida ut själv, men det är inte lika kul längre när hästen står på två ben.

♥ Hade jag inte ridit så mycket som jag gör hade jag utan tvekan hållt på med skidåkning seriöst, dvs tävlat och tränat i det.

Jag gick ut höstterminen med exakt 300 i meritpoäng. Satsar på att höja mig nästa termin, men i det stora hela är jag faktiskt väldigt nöjd!

♥ För två år sedan var jag väldigt rädd och osäker i hoppningen. Något som försvunnit helt nu, det enda är att jag ibland kan bli lite osäker på högre höjder om jag rider en häst som jag inte litar på.  

♥ Bellissa och Silver har lärt mig otroligt mycket om hur man verkligen rider. Innan dem så gjorde jag i princip aldrig halvhalter, red mycket med händerna, vågade inte vara konsekvent och så vidare. De båda är välridna och ser enkla ut men de gör verkligen inget gratis. Stor, stor skillnad mot snälla ridskoleponnyer.

♥ Jag är inte så förtjust i katter, tycker att de är rätt läskiga. Dock finns det undantag, vissa katter älskar jag!
 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback