Min kommande veckas planer

Måndag: Åker hem från västkusten.
 
Tisdag: Rida Fidla
 
Onsdag: Oplanerat, för tillfället
 
Torsdag: Oplanerat, för tillfället
 
Fredag: Åka till Sporren, rida Fidla, hoppa i kombin samt i hoppspecialen.
 
Lördag: Oplanerat, för tillfället
 
Söndag: Hoppa med Fidla
 
Det är dagar då det är oplanerat men det är för att jag inte har bestämt dagar på saker ännu som händer i veckan, till exempel så har jag lovat att fota min kompis innand en 4de och det måste jag ju göra. Men det finns en del andra saker också som jag gör så ni får en bättre uppdate för varje dag på morgonen.
 

Vanessa

Vet du om någon är borta från kombin på fredag? :)

Svar: Ingen aning faktiskt :/ jag har inte så bra koll he he
kombiryttarna.blogg.se

2014-12-29 @ 22:43:52
URL: http://tev.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback