Måndag i december

Som sagt så var jag i stallet idag trots att jag var (är) sjuk. Förutom att jag var väldigt hes stundvis så kände jag knappt av att jag var sjuk, skönt! Jag och Emelie red iallafall ut en längre runda. Bellissa skötte sig jättebra, lite trippig och pigg mot slutet. Tyvärr var underlaget väldigt dåligt så vi skrittade mest, lite trav, men det var supermysigt att bara rida och prata! Vi har verkligen utvecklats extremt mycket tillsammans jag och Bellissa, jag har blivit mycket lugnare i min ridning och hon känns tryggare, hon hetsar inte ens upp sig längre. För bara ett halvår sedan bockade hon iväg och testade mig rejält. 

Imorgon tänkte jag rida på banan. Fortsätta jobba övergångar och verkligen försöka få tillbaka henne, att hon ska lyssna och vänta på mig. Blir säkert bra!
Så här vackra var vi i början... Hahahaha.
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback