Lördag

Idag så har jag en massa plugg att ta hand om. Det är absolut inte roligt men jag har desvärre inte så mycket till val. Sedan så ska jag bowla med min pappa för han ville det. Det var sjukt länge sedan som jag bowlade så jag tänkte bara, varför inte? Och sedan ska jag, om jag har förstått det rätt, vara med Emma lite på kvällen.
 
Igår så hade jag ridning och sedan kom några kompisar till mig och vi kollade på två filmer. Först på bad neighbours, den var rätt rolig men inte det bästa jag sätt. Sedan såg vi house of wax och den var värre än jag väntat mig! Det var lite "jump scares" i den vilket jag inte var reda på så jag ryckte till hela tiden hehe. 

Engla

Åh så söta små, lurviga öron!

2014-12-08 @ 20:04:28
URL: http://ponnietosse.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback