Inköp SIHS

Jag passade, som de flesta andra, på att köpa lite saker på mässan när jag ändå befann mig på SIHS. Jag letade itne efter något speciellt utan jag resonerade mer så att jag ville köpa något som jag ville köpa och inte behövde köpa för en gångs skull. Då köpte jag först ett pannband som jag mest bara köpte för att det var så billigt. Jag har ingen bild på det. Sedan köpte jag svarta lackade boots med bling på och de ser ut såhär:
 
Jag har tänkt mig att använda dem i sommar när jag hyr häst. De var på rea så de var otroligt prisvärda tycker jag. Snygga är de också. Sedan köpte jag även ett schabrak från Glen Gordon. Det är marinblått med glitterdekor. Såhär ser det ut:
Detta är dock i allround och jag köpte det i dressyr för jag har planerat att använda det på Fidla. Jag har nämligen inte ett enda vanligt schabrak som passa henne då hon har dressyrsadel. Alla mina övriga schabrak är allround förutom det jag hade när jag "tävlade" henne.

Philippa

Snygga saker du köpte, hoppas du blir nöjd även efter du börjat använda dom :) :)
Ha en bra tisdag, kram!

2014-12-02 @ 13:47:38
URL: http://hopplapallarna.blogg.se
felicia lagerkvist

Hihi, köpte ett par likadana boots till min storhäst. Gå gärna in på min blogg och ställ frågor eller ger tips på saker ni vill ska gå att läsa på min blogg i vinter :) kram

2014-12-02 @ 14:09:34
URL: http://www.eqous.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback