Veckans planer

Idag: Kiropraktorn, annars inga planer. 

Tisdag: Bellissa.

Onsdag: Dressyrträning.

Torsdag: Inga planer.

Fredag: Dressyrträning och efter det åker jag och Wilma till Gunboda. 

Lördag: Följa med Sofia på tävling.

Söndag: Aktivitet i stallet.

Så här ser vecka 35's planer ut och jag tycker det ser riktigt bra ut. Vad jag ska göra med Bellissa vet jag faktiskt inte, det beror lite på hur pass igång hon är, men ska försöka hitta någon att rida ut med. Annars får det bli lite dressyr på banan, inte så tokigt det heller, och försöker mig ut på en kortare runda ensam. Jag är jättetaggad till helgen också, har inte varit på Gunboda sedan vi lämnade tillbaka hästarna vilket är över en månad sedan och jag saknar det jättemycket. Det känns verkligen som hemma där, världens mysigaste ställe.
Moas medryttarponny Cindy, hur söt är hon inte? ©
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback