Vart försvann jag?

Som ni märkt har jag varit borta nu i några dagar och inte alls lika aktiv som Tova har varit. En massa cred till Tova för det! I Lördags åkte Emma... Jag mådde skitdåligt hela den dagen. Jag saknar henne fortfarande för jag fäste mig så otroligt mycket vid henne. Hon är verkligen den gosigaste ponnyn jag har träffat.
Dagen efter fyllde min mamma 50 så på morgonen åkte vi till spa. Jag fick ryggmassage och vi fick även reda på att ridningen förstör mina ryggmuskler och jag måste börja behandla dem så att jag inte får något slags utav akut ryggskott. Skulle jag få det så skulle det bli bye bye ridning ett bra tag och det vill vi verkligen inte.
 
Mina kusiner kom på eftermiddagen och trevlig som jag är satte jag mig helt enkelt inte vid datorn. De åkte dagen efter, dvs igår, och sedan resten av den dagen gick åt att packa alla mina saker. Jag gick även till frisören. Färgade lite utväxt mest för att känna mig fräsch igen. Idag åkte jag hem och nu är jag tillbaks på Lidingö. Det är nog ganska sorgligt att det jag saknat absolut allra mest är min säng... 
Vi har också bestäm hyrperiod till nästa år, om vi får en box. Vi lär ju få en box efter som att vi redan varit där ett år nu med samma häst. I värsta fall ställer vi henne i hage, då hon är van vid lösdrift, eller så försöker vi hitta ett annat stall. Det blir i alla fall 14 Juni till 10 Augusti vilket är 8 veckor istället för 4 så det är dubbelt så lång tid! Det är enklare att sakna henne när jag vet att jag får träffa henne igen, min älskling. 
 

Kim

Shir vad roligt! :-) Uppfattar det som att emma är privathäst? Kram :-)

2014-08-06 @ 10:52:35
URL: http://kimdahl.webblogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback