Två senaste ridpassen

I tisdags skrittade jag Bellissa en stund på banan, vi börjar trava nästa vecka. Red lite lösgörande och sedan övade jag på skritt-halt då hon blir så himla nonchalant och går iväg i halterna. Det gick jättebra till slutet iallafall även om skritten inte är vår starkaste gångart.

Igår fick jag rida en ny ponny för mig, nämligen Diana! Vi red ut, hoppade en stock i skogen och sedan avslutade vi med några språng i fållan också. Hur mysig ponny som helst; positiv, framåt och mjuk. Sprången blev väl kanske inte jättebra men hon försökte iallafall och det är det viktigaste, hon är ändå rätt ung och oerfaren i hoppningen. Skulle mer än gärna vilja jobba vidare med henne!
Diana
 

Vanessa

Hur går det med designen? <3

Svar: Jag har inte hunnit börja fixa med den än :)
kombiryttarna.blogg.se

2014-08-28 @ 21:33:45
URL: http://tev.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback