Hoppträningen i fredags

I fredags var det första hoppträningen på terminen och jag hade Eminem! Det vi hoppade kan ni se på filmen några inlägg nedanför.

Det gick iallafall riktigt, riktigt bra i fredags. Han var pigg men väntade på mig hela tiden, fick till bra språng nästan hela tiden och min sits var bra och följsam den också. En gång drog han iväg lite men jag tog en lite rejälare förhållning och sedan var det inte mer med det. En gång kom vi fel in på serien, men det var också det enda, det hela flöt på. Det känns verkligen att jag har utvecklats efter Silver, för det var jag som red honom till det fina läget i fredags! Nu hoppas jag verkligen på att jag får fortsätta rida Eminem och att vi fortsätter utvecklas tillsammans, för den här ponnyn passar mig verkligen som handen i handsken och jag tycker så mycket om honom. 
 
Gammal bild i fållan tagen av Moa, hur söt är han inte här? 
 

Moa :)

Lite hungrig också! xD

2014-08-24 @ 21:29:28

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback