Gårdagen

Igår så åkte jag ju ut till Bellissa för första gången på två månader. Började med att ta in henne från hagen vilket gick sådär, hon var inte så pigg på att lämna sin bästis och stannade varannan meter, fick i princip släpa med henne, men till slut så gav hon sig. Sedan stod hon för ovanlighetens skull stilla i vattenspiltan vilket hon inte så ofta gör så det var duktigt. Dock var hon antagligen väldigt trött för hon gäspade en heeeel del.

Till slut så kom jag upp iallafall och så red jag en stund. Jobbade skänkelvikningar, halter, böjda spår och lite annat basic jobb för att se så att hon var med. Hade henne så låg i formen jag bara kunde. Till slutet så travade och galopperade jag något varv på volten. Bellissa var helt andfådd efter det, då kanske ni förstår hur dålig kondis hon har just nu. Då jag var "tvungen" att timea in mitt utsläpp med en annan tjej så hann jag inte pyssla med henne så mycket som jag kanske skulle önskat men men.






Martina nyström

Hej, hittade din instagram på karlshems instagram och såg att du hade haft Silver. Jag ska nämligen ha honom i vinter, såg att du saknade honom så tänkte att du kanske ville veta var han är i höst haha! Jätte välkommen är du om du vill hälsa på senare!

2014-08-03 @ 12:40:53
URL: http://martinanystrom.devote.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback