Den känslan

Vet ni hur glad jag blev när jag såg den här kommentaren? Började nästan hoppa upp och ner av lycka, sökte genast upp henne på facebook och vi chattade lite. Jag är SÅ himla glad över att Aud hyr ut Silver till en sådan vettig och bra person, det är han värd - tusen gånger om. Och att jag ska få komma och hälsa på, hur bra är inte det? Saknar den hästen så mycket. ♥ Nu hoppas jag att han kommer få stanna där i många år, det hade varit helt fantastiskt då jag vet att han verkligen trivs med att ha samma ryttare.

Lite kul att jag har kontakt med alla Silvers hyrare, det är bara en som jag kontaktade (fast vi kände varandra lite från innan också) och alla andra sökte upp mig. Hon som hyrde honom först av alla, Agnes som var ute på Gunboda två gånger hyrde honom i fyra år, hon som hyr honom just nu och så Martina som ska hyra honom i höst. Alla delar samma kärlek till den här underbara lilla ponnyn, han har verkligen ett hjärta av guld och ni anar inte hur skönt det känns att veta att han kommer få det bra.
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback