Dagen

Idag följde jag med Moa ut till Ekholmsnäs och fotade henne. Det blev väldigt fina bilder tycker jag. Ponnyn hon rider är otroligt söt måste jag säga. Men sedan cyklade vi till Killinge och då red jag en häst vid namn Charisma (har skrivit något om henne förut mer inte så mycket på senaste halvåret). Jag är alldeles för kort för henne och sa även till ägaren att jag inte kommer åt att rida henne ordentligt då hon ville ha hjälp att rida igenom henne ordentigt. Det gick i alla fall inte bra, inte bra överhuvud taget. Hon är en väldigt stel häst men det är ju inte så konstigt heller. Jag hoppas dock att de lyckas väldigt bra i framtiden osv. 
 
Om jag var alldeles för oklar så har jag i alla fall nämnt till ägaren att jag inte riktigt kan rida henne och hon borde hitta någon längre i så fall. Lite söt är ju hästen i alla fall och det är synd att jag inte kan rida henne.


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback