Random facts about me

 
- Jag överanvänder deoderant och parfym, hehe.

- Jag har skolios, dock inte så allvarlig, men jag har ont i ryggen och nacken p.g.a det.

- Förutom skoliosen har jag även haft problem med lederna och schlatter, som jag som tur är har lyckats träna bort. Jag har alltså tillbringat en hel del tid på sjukhuset.

- Min styrka bland hästarna är att jag är väldigt lugn och mjuk. 

- Mina ben och höfter är olika långa vilket även det bidrar till ännu lite mer ryggont.

- Min favoritresturang over all är Vapiano.

- Jag är lite halvsur för att jag inte kunde gå på smygpremiären av Divergent men samtidigt tycker jag att det var värt det tusen gånger om att få vara skidlärare då det var fantastiskt och nu vet jag vad jag vill jobba med.

 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback