Horzeprodukter

För inte alls så länge sedan så fick jag några produkter från Horze. Jag tänkte nu skriva om dessa i ett inlägg här och berätta lite om de.
Den första, och min absoluta favoritprodukt, är täcket här ovan. Först och främst vill jag nämna att färgen är en riktigt snygg färg och jag ser mycket nytänk i det. Täcket är stilrent, enkelt, inte för många detaljer och ett otroligt mysigt material som jag själv bara vill gosa mig ner i. Just på produktbilden verkar det dock som att hästen har fått fel storlek. Men det har inte jag. Det är alldeles perfekt för Emma i sommar. Det är också inte speciellt dyrt utan ni kan hitta de HÄR för 329 kr.
Nummer två är denna supersnygga grimman. Jag gillar enkelheten i den och at det inte är förmycket. Jag är absolut inte för alla dessa gigantiska grimmor med ludd åt alla håll och kanter med massa starka färger, nej jag håller mig till enfärgat och enkelt, det passa mig bättre. Det är normalkvalite på den här grimman skulle jag säga, men den har ett otroligt bra material som jag hoppas håller länge. Jag kommer nog att slita på denna grimma en heeel del i sommar. Och juste, grimman är otroligt pridvärd, du får den och ett grimskaft så det är ett helt grimsätt. Du hittar den HÄR för 89kr.
Sista varan som jag fick var dessa transportskydd. Jag har inte hunnit pröva de eller något men jag gillar dem. Simpla, enkla och otroligt mjuka. De är fodrade med fleece och vad som är "under" vet jag inte men jag antar att det är något mjukt hahah. Jag gick runt med dessa på mina egna armar för det var så gosigt. Vem vill inte stoppa om hästen i skydd som man själv skulle kunna använda? Jag vill det i alla fall och jag ska även använda dessa i sommar. Ni kan hitta dessa HÄR för 599 kr.
 
Jag rekomenderar dessa saker starkt då jag faktiskt gillar dem. Kika in vetja och se vad ni kan hitta! 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback