Hej på er

Oliver i fredags ♥
Hej! Igår så var jag ju hela dagen på Yuris gård, vilket var jättekul som vanligt. Jag tog inga bilder tyvärr men jag fick i allafall rida på Ivar vilket verkligen var kul. Jag tycker så himla mycket om Ivar så det är inte sant. Han är en underbar ponny. Ja och då kom jag hem vid 6, åkte hem och duschade, bytte om och åt pizza med mina tjejer! ♥ Efter det så satt vi ute och pratade ganska länge och sedan så åkte jag hem och somnade direkt. 
 
I morse så skulle jag till stockby för att vara funktionär på dressyrtävlingen. Tog också med mig kameran och har tagit så otroligt många bilder... Över 1000 stycken faktiskt och tyvärr kommer jag inte att hinna redigera så många på ett tag men snart ska jag kunna bjuda på några. Efter tävlingen så åkte jag hem för att åka och handla med min kompis då vi skulle ha någon konstig klassmiddag i grupper. Så vi handlade och sedan så kom Alma och vi lagade maten och bjöd våra föräldrar. Det blev rätt lyckat men nu har de precis åkt hem och jag sitter och laddar över bilderna från dagen. Jag mår rätt illa nu också tyvärr men jag får se till att må bra imorgon.
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback