En halv skoldag kvar

Dagen idag har varit lugn, jag har pluggat stenhårt hela eftermiddagen inför ett prov jag har imorgon och jag kan det nästan nu så det är skönt. Bara att nöta lite mer så sitter det nog! Har även tittat på top model och en annan serie, men annars har det varit plugg konstant. Inte det roligaste kanske men med tanke på hur resten av veckan kommer bli så ska jag inte klaga, man måste ju ha bra betyg också!

Imorgon går jag halvdag i skolan och sedan drar jag hem för att ta det lugnt innan jag åker till stallet. Hade tänkt ta med mig kameran och knäppa lite bilder, måste ha nya bilder till mitt instagram konto! Efter ridningen sätter jag mig på en buss direkt och åker in till Ropsten där jag möter upp Linnea för att åka in till stureplan och käka middag på Vapiano. 

Sedan händer något som jag har väntat sisådär ett halvår på. DIIVEEERGEEENT!! Jag och Linnea hade tänkt måla tatueringar, klä oss i svart och sådär, är det premiär så är det. Är så himla taggad verkligen. Har dock inga förväntningar alls för att jag inte vill bli besviken, men jag hoppas verkligen att den kommer vara lika awesome som boken!
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback