Dagens Ridpass - Oliver

Copyright
Åååå jag är så jäkla nöjd med dagens ridpass, ni förstår inte. Det var massor av titthinder och vi började med att värma upp på en låg rödvit mur. Självklart ska Oliver titta på den men när han sprang undan så visade jag honom på en gång att det inte är okej att göra så. Sedan försökte jag igen och det gick jättebra. Vi hopade sedan fram på två hinder och det gick bra. Efter frahoppningen så hoppade vi en bana. 
 
I banan fanns det ett hinder som jag mådde ILLA av att kolla på. Det var rödvitt och det hade vattenmatta. Jag hade verkligen en stor klump i magen och det låg desutom på ca 60-70. Jag ville bara sänka det, jag ville flytta på det, jag ville gömma mig, jag ville slippa hoppa. Jag måde jättedåligt. Men efter en massa pepp från mina underbara gruppmedlemmar, Alma och Moa så hoppade jag och det gick så himla bra! Oliver var en riktig prins genom hela banan och han bara taggade till och var allt jag ville.
 
Jag bara pussade på honom, berömde honom så himla mycket som hoppade jättebra med en osäker ryttare som jag på ryggen. Han var jätteglad hela passet och hoppade med spetsade öron, han taggade till jättemycket och han ville verkligen hoppa. Jag älskar när man får fram det ur honom för han blir så otroligt rolig att hoppa då. Moa fotade också så när Tova har tid så kommer ni att få lite bilder.
 

Ester och Mollie

Hejsan, nu är de tre vinnarna utav veckans blogg ute på bloggen!! Kika in om det blev just du!! :D

Glöm inte att lämna en kommentar om vad du tycker om vår tävling, skulle du vilja ha en till omgång?

Kram

2014-04-25 @ 23:04:26
URL: http://drevingeryttarna.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback