Tävling

Gick faktiskt jättebra. Hade inte så lång tid på mig att rida fram och det kändes rätt dåligt när jag hoppade fram. Konstiga språng, ännu konstigare hoppsits och en ponny som var seg och pigg på samma gång. När jag kom upp till tävlingsbanan så fick jag startsignal direkt. Banan flöt på, gjorde en riktigt fin runda i grundomgången och i omhoppningen satsade jag lite, kändes rätt flängigt men aja. Blev alltså dubbelnolla och tror jag slutade som fyra? Bara några hundradelar från att bli placerad, lite surt..

Little May var superduktig idag och jag är nöjd med min ridning, även om jag hade kunnat vara lite mer noggrann på omhoppningen. Fick iallafall beröm för min runda från många och även för min outfit, wohoo! Nästa helg blir det tävling igen, ponnycupen, och hoppas faktiskt lite på Little May då med. :)

Anonym

Mellan 1an och 2an (på omhoppningen) gick du innanför hidret eller utanför? <3 :)

Svar: Utanför, hon var så pigg så vågade inte riskera något hehe :)<3
kombiryttarna.blogg.se

2013-11-17 @ 21:19:54

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback