Ponnycupen Idag

Idag var det ju då ponnycup och det var mellan oss och stall Compass. Jag måsta säga att jag är galet nöjd över vårat låg trots att det blev oavgjort. Vi red alla så sjukt snygga rundor, alla var planerade och fina rundor med ett bra tempo och vi fick mycket beröm av vår tränare för snygga och noggranna rundor. Jag är nöjd med min runda och jag hoppas verkligen att alla andra i vårt lag är det. Tycker vi förtjänade attt vinna ändå för stall Compass var inte alls lika bra som oss idag (tycker jag ialla fall) och vissa var även otrevliga vid fikat. Men compass gjorde ett bra jobb med tanke på omständigheterna och våra ponnyer var helt galet snälla!
 
 

Anonym

Akta vad du säger.om ni säger att compass var otrevliga vid fikat och inte pratade med er varför pratar inte ni med dom? Compass var visst lika bra som ni var. Till och med lite bättre. Jag tycker inte att du säger haka ner ett stall så här på en blogg. Det är dåligt stil och helt olämplig. Du ska glad för att du fick rida på deras hästar.

Svar: Va? Det är lite svårt att förstå vad du skriver, du kanske ska lära dig stava och svensk grammatik? :) Meeeen jag satt och pratade med de jag satt med, de var trevliga, men det var en person som var otrevlig och det har jag också skrivit i mitt inlägg. Kan inte alla bara chilla? Haha / Tova
kombiryttarna.blogg.se

2013-11-26 @ 07:40:06
Anonym

Du kanske ska lära dig läsa. Haka inte ner ett Sjukt bra stall. Helt sjukt hur man hakar ner. Titta lite själv hur du rider. Du rider inte lika bra som dom. Jag tycker bara att du ska sluta att haka ner ett skit bra stall och tar det ut på en liten blogg

Svar: Jag kan säkert tänka mig att stallet är skitbra. Och att de rider bättre hemma är ett faktum för det gör ju verkligen alla. Borta bra hemmea bäst. Jag sa ju att de gjorde bra med tanke på omständigheterna men vi fick extem berömm av vår tränare som tyckte vi hade jobbat på sjukt bra, och jag är nöjd. Jag är ledsen att jag uttryckte mig lite fel. Du har inte sätt mig rida mer än på en film anntar jag så hur vet du det? JAg tyckte bara att vårt LAG red bättre den här tävlingen och det har jag rätt att tycka, right? /Emelie
kombiryttarna.blogg.se

2013-11-26 @ 14:15:14

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback