Globen Horseshow

Eftersom Tova skrev ett sådant här inlägg belv jag själv väldigt sugen på att göra det. Jag ska ju somsagt även till SIHS även jag så detta är vad jag tror jag ska skaffa när jag är där.
Framförallt så är det ju då tretornen som jag ska köpa, jag får dem utav mamma som en tidig julklapp. Det är dem som jag har siktat in mig på för nu men jag kan ändra mig när jag är där. Jag känner verkligen att jag behöver nya ridstövlar eftersom mina kommer bli dåliga när som och då är det ju alltid bra att passa på när man är på en horseshow då de är mycket billigare där. De som jag har nu är från hööks och är grymt fina men inte längre om vi säger det så. Jag har haft dem i ca 2 år.
 
Sedan, om jag har råd, ska jag även passa på att köpa saker som jag ska ha till en ponny som jag ska hyra nästa sommar. Bilderna är på lite random saker som jag har bestämt att jag ska köpa. Men när vet jag inte riktigt, hehe. 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback