Att införskaffa på SIHS

Egentligen har jag inget som jag måste köpa utan kommer mest spontanshoppa, men det här ovan är det som jag kommer kika lite extra efter. Sedan är det inte säkert att jag kommer hem med detta, kanske hittar jag något mycket snyggare och bättre, men något i den här stilen kommer följa med hem med mycket annat (såklart). 

Först och främst så ska jag kolla efter det här schabraket, tror att det skulle vara jättefint på Bisa. Om det är lika snyggt på bild som i verkligheten så är det ingen tvekan att jag kommer slå till! Om jag inte tycker om det eller om det inte finns så kommer jag köpa något annat schabrak, för ett ska jag bara ha. Sedan så är det även ett pannband som ska införskaffas, något stilrent men ändå snyggt som passar till den mesta utrustningen. Det lutar mot ett silvrigt smarovski.

Förhoppningsvis så kommer jag även hem med ett par ridbyxor, det lutar mot ett par svarta John Whitaker men om jag hittar några andra snygga i en roligare färg som inte är alltför dyra så slår jag nog till på dem istället. Dessutom ska jag kolla efter ett hoppspö.

Philippaaaaaaaahh xD

Åhhhh längtar till den dagen! Ska provrida en ponny på förmiddagen, och om jag bestämmer mig för att bli medryttare på den så kan jag köpa nått sött till henne då ❥

2013-11-22 @ 08:36:27

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback