5 saker du kanske inte visste om mig

♥ Jag är extremt envis... Gud ni kan bara fråga mina kompisar hur ofta jag ska ha rätt. 
 
♥ Jag känner mig inte jättesäker på Diana i hoppningen längre. Det gick lite utför efter en tävling som inte var för sålänge sedan då hon bockade av mig... Hmm, ja det var vår första hopptävling tillsammans. Känns väldigt lyckat!
 
♥ Jag hatar att städa mitt rum men när det väl är gjort är det skitskönt.
 
♥ Jag älskar ChaiLatte... 
 
♥ Det känns som att just nu är jag i precis rätt omgänge och jag älskar alla runt omkring mig och jag hoppas att de vet det... <3!
 

Sanna Bäckström

Vi är ganska lika vi, är också väääldigt envis, haha! ;)

Svar: Hahahahahahahahahah ja men ska ju ha det som man vill, eller hur! Det kommer man långt på i livet eftersom man kan driva det man vill framåt :)
kombiryttarna.blogg.se

2013-11-15 @ 20:25:01
URL: http://sannas.horseworld.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback