Ovisade bilder

Fick ett ryck och ville redigera bilder. Bestämde mig för att ta några bilder som jag inte brytt mig om något märkvärt tidigare, bilder som bara legat i en mapp och skräpat. Efter lite redigering så är de iallafall användbara! Ni anar inte vad jag längtar efter att utomhussäsongen med tävlingar sätter igång så jag kan få plåta igen, just nu så finns det bara ridhustävlingar och det är inte så roligt precis.. Men snart kommer snön och då blir det vackra bilder ändå!

Om någon på Lidingö / i Stockholmstrakterna vill bli fotad med sin häst är det bara att hojta till, jag fotograferar i dagsläget helt gratis mot att jag får använda bilderna här på bloggen + på mitt hästinstagramkonto PhotosbyTova!

Lisa Burman

Hej!
Jag skulle gärna vilja, om det funkar, att ngn av er fotade någon bild på mig nästa seriedressyr? Det behövs inte, men skulle vara jättesnällt och jag skulle bli väldigt glad! Min mail står där uppe, så om ni nu fotar kan ni gärna maila bilderna till mig på den e-mailen.

Tack på förhand!
/Lisa
(Kom ihåg att ni inte ska känna er tvingade!)

Svar: Kan vi säkert :)
kombiryttarna.blogg.se

2013-12-04 @ 18:12:23
URL: http://Burman.blo.gg

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback