Min Drömhäst

Precis som alla andra tänkte jag skriva ett inlägg om min drömhäst och beskriva hur den är. Min drömhäst är en mellanstor D-ponny ca 9 - 10 år. En glad ponny med lagom driv i baken som älskar att kela med en och har inget emot att stå i flera timmar och bara bli klappad.
 
Det ska vara ett sto. En ponny som föredrar hoppning och har erfarenhet kombinerat med glädje bakom sig. Rätt så okomplicerad faktiskt och en ponny man skulle kunna utveckas så galet mycket med. Och så ska det va utav rasen knabstup.
 
Denna ponnyn som jag tänker på, min drömponny, står under vintrarna på en ridskola och under sommrarna så står hon på jordklotets bästa ställe tillsammans med 30 andra hästa och ponnyer, Gunneröd Gård. Hon är inte till salu desvärre och priset skulle vara högt om hon någonsin blev, men jag har ändå en framtid med henne. Hon hyrs nämligen ut och jag har en månad att se fram emot med henne. Och sommaren efter det och efter det osv.
 

Lisa

sv: Hahaha ja om grisar kunde flyga skulle mitt liv vara helt fucked up kort och gott sagt. :)

2013-12-06 @ 18:54:36
URL: http://ponnytidenut.blogg.se
Matilda

Vilken blogg och vilka inlägg!! :D

2013-12-06 @ 20:20:03
URL: http://matildaeinarsson.horseworld.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback