Godmorgon på er!

Heej och godmorgon. ♥
Nu är jag uppe i Sälen och idag blir det skidåkning tror jag, dock är det väldigt blåsigt och snöigt ute så vi får se hur lång tid vi åker. Det ska bli kul och mysigt iallafall. Annars händer det inte mycket, ska kanske hjälpa mamma och min syster att baka men annars blir det nog TV-tittande och läsning som står på schemat, mys. Först imorgon kommer släkten - min morbror, mormor, morfar och mina kusiner - som ska stanna över jul.

På grund av att jag är här uppe så kommer uppdateringen sjunka, kommer inte ha så mycket att skriva om... Tyvärr. Ska verkligen försöka för att hålla uppe uppdateringen till åtminstone några inlägg om dagen men vill ändå inte pressa mig själv då det är lov. Ni slipper inte mig, meeen däremot så kommer jag "satsa" på bloggen förrän jag kommer hem. Statistiken kommer säkert sjunka (även om det inte är många som läser nu heller..!) och sådär, men så får det bli. Hoppas ni förstår!



Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback