Globen

Var ju också på globen igår och vad köpte fick bli ett par tretorn advance eftersom jag hittade inte Falsterbo stövlarna och jag behövde verkligen ett par hoppstövlar. Köpte dem i svart. Dock får jag inte annvända dem förens efter julafton, what to do about that. Köpte faktiskt inget mer utan bestämde mig för att spara mina pengar eftersom jag ska till hööks i veckan för jag har nämligen ett presentkort. Då tänkte jag köpa sånadär saker man har i stövlarna, och även ett par korkhälsulor. Måste ha det i ridstövlar för jag har rätt stora fötter jämfört med min längd... Kanske blir något annat också, man vet ju aldrig!
 
 

Alma Klingström

Nu har jag kommit tillbaka efter en liten körig helg med min hund som var i slagsmål, så nu får ni en riktigt bra och läsvärd blogg med toppen inlägg!
Kraam Alma <3
Just det, vill ni länkbyta med mig? <3

2013-12-02 @ 16:11:04
URL: http://fames.se/almaklingstrom
Lisa

Riktigt snygga är dem! :)

2013-12-02 @ 20:48:02
URL: http://ponnytidenut.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback