Gårdagens inköp

Spöt var något jag verkligen behövde, har nämligen inget hoppspö utan endast allround eller dressyr. Nu när jag hoppar så pass ofta känns det skönt att ha ett "riktigt" hoppspö. Dock så är det inte det spö på bilden, hittade inte det. Förutom spöt så köpte jag med mig hästgodis från PS of Sweden´s monter, tyckte det var kul att man fick plocka sitt eget så jag plockade ihop en halv burk för 100:-. Hittade ingen bild på det..

Hade egentligen inte tänkt köpa något mer, men sedan så köpte min kompis den här HV Polo väskan fast i en annan färg och när hon stod där och valde om hon skulle byta färg eller ej fick jag syn på den röda och blev käär. Så himla snygg alltså! Jag behöver faktiskt en väska som jag får plats med lite mer i, och den här passar perfekt som träningsväska, att lägga ner ridkläderna i om man ska någonstans och så vidare. Grymt snygg är den!

Det blev inte lika mycket som jag trott, fanns inte så mycket som tog min uppmärksamhet tyvärr... Hade ögonen på en fleecetröja från Spooks men den var dyr så jag skippade det. 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback