Detta visste ni kanske inte om mig!

 
Min mamma är biträdande rektor på min skola. Haha nej det är inte så jobbigt som man kan tro, fast lite pinsamt är det när hon tar ut någon från mitt klassrum för att ta ett snack med den.
 
Jag älskar TVserier. Inte för att det är så ovanligt men själv följer jag 4 serier i tid och kollar ikapp med en annan. 3 av dem jag kollar på är på säsong 4-5 så de tar väll slut snart. Men fler borde jag i alla fall inte kolla på.
 
Jag är inte stressad över skolan. Även om det kan verka som det så känner jag mig aldrig stressad över skolan eller så. Jag vet inte varför, jag bara blir inte det.
 
Jag ligger ett år före i matte. Fick hoppa över 6ans bok för att den va förlätt men nu så gör jag 8ans för andra gången. Vill hamna i samma takt som mina klasskompisar eftersom det är jobbigt att ligga föra när proven och liknande kommer...
 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback