10 saker ni kanske inte visste

- Jag älskar att läsa! Mina nuvarande favoriter är Starcrossed, Hungergames, Divergent och Fallen Ängel, de är helt otroligt bra.

- Stockby ligger endast två minuter från mig med bil och ca tio minuter om jag går. Från min skola så tar det ungefär en halvtimme att ta sig dit med buss, och om i bussarna skulle gå så sällan så skulle det inte ta mer än en kvart. Jätteskönt att ha det så nära!

- Här på Lidingö har det inte kommit en enda snöflinga än... Förhoppningsvis så skulle snön komma på torsdag, hoppas verkligen det stämmer!

- Jag är beroende av We♥It och har gillat nästan 3k bilder där. Om ni vill följa mig heter jag Tova Eivinson.

- Just nu följer jag endast serierna Grey´s Anatomy, Paradise Hotel och Solsidan "slaviskt", men förutom de så försöker jag komma ihåg att titta på Revolt och Äkta människor. 
- Idag så blev jag fadder på hästen Pajas istället för Maggan. Har aldrig ens tittat åt Pajas håll "på riktigt", men han är söt och snäll så det ska nog bli bra. Kul med något nytt...

- I helgen så ska jag åka skidor för första gången den här säsongen! Jag älskar verkligen att åka skidor och om jag inte ridit skulle jag lätt satsat på det, men jag hinner inte båda... Tyvärr.

- Av någon anledning så är hästarna jag förälskar mig i åt det segare hållet, lite svåra och är inte så uppskattade av de andra på ridskolan. T.ex Bisa är nog ridskolans segaste ponny..

- Låtarna som spelas om och om igen just nu är What Now - RihannaDo what U want - Lady Gaga, In your arms - Envy

- Förut drev jag bloggen Ponnysmurfarnas.se med Lina, och vi lyckades faktiskt bra. Fick erbjudanden om sponsring, portalbyte och så vidare. Jätteroligt! Dock så slutade vi av flera olika anledningar och nu har jag hamnat här, inte så tokigt det heller.

Carolina - Stall Assla

Tycker också hungerspelen var otroligt bra! Läste du på engelska? :)

2013-12-03 @ 18:59:56
URL: http://asslatjejerna.se
Lisa

Vist är revolt bra!!!

2013-12-03 @ 22:07:11
URL: http://lmsbustjejerna.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback