Söndag

Som sagt så ska jag ha Eminem i 70 cm. Det var ett tag sedan vi hoppade bana men det ska nog inte vara några problem, 70 cm skulle vi kunna hoppa i sömnen. Bara han lyfter på tassarna och jag rider ordentligt ska det nog gå vägen! Dessutom kommer han att ha varit inne på banan en gång innan mig vilket är bra på honom, han har en tendens att vara lite slarvig och peta någon bom första rundan och sedan skärpa till sig till andra. Det ska bli grymt roligt iallafall!
I förklassen då.. Där blev det ett riktigt wildcard. Lilla Diana blev det iallafall! Undrar faktiskt lite hur min tränare tänkte där, när hon satte upp mig på en ung, osäker ponny som jag ridit i skogen en gång. Det blir lite ponnycups-känsla över det hela, jag vet inte alls vad jag ska förvänta mig. Ska bli riktigt spännande och roligt iallafall! 
 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback