Sextonde oktober

Idag var vi och badade med skolan hela dagen! Vi gjorde simhopp, simning och vattenpolo uppdelat på tre lektioner med instruktörer från badet. Det förstnämda var såå kul, på något sätt lyckades jag trotsa min höjdrädsla och hoppa från femman. Simningen var rätt rolig den också, även om min kropp fuckade upp där och jag blev så yr att jag var väldigt nära på att svimma. Lyckades slutföra simprovet och sedan fick jag sitta och titta på vattenpolon så det blev ett lite tråkigare avslut.
 
Var ute och red Bellissa nyss. Det gick helt okej, var väldigt trött och kände mig inte helt klar i huvudet. Red bara lite skritt och trav på banan, försökte få henne att ha en jämn takt och hon var fin. Lugn och stadig. Inte så mycket mer att säga om det!
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback