5 saker ni kanske inte visste

~ Bellissa gillar inte att bli borstad för fem öre. Den enda gången hon kan tycka det är lite mysigt är efter ett ridpass om hon är svettig, annars får det gärna vara enligt henne.

~ För två år sedan klarade jag inte av Eminem alls och han var under en period den häst jag ogillade mest i stallet. Vem hade kunnat tro att det skulle bli som det blev..

~ Jag har jättemycket beslutsångest över vad jag ska välja för gymnasium och linje.. Tror dock det lutar mot en naturlinje. Men jag får se. Det finns så himla mycket att välja mellan.

~ Silvers nya fodervärd och jag har bra kontakt och jag ska nog hälsa på honom i framtiden, såå kul! Jättegullig och duktig tjej.

~ Jag ställer alldeles för höga krav på mig själv, särskilt när det är något jag vet att jag har presterat i innan. Både i skolan och i ridningen. Om jag säger så här, skulle jag fått t.ex ett C på matteprovet jag fick tillbaka idag skulle jag antagligen brytit ihop totalt. Något jag måste jobba på..
 

carro

Vilket gymnasium ska du välja? :)

2014-10-14 @ 21:43:46
Vanessa

Haha om jag skulle få C på ett matteprov skulle jag typ hoppa upp och ner av lycka :)

2014-10-16 @ 20:01:15
URL: http://tev.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback