Wanties från Hööks

Alltså, seriöst - hur gulligt är inte det här fleecetäcket? Älskar färgerna, jättegulligt! En sak som är positivt med det här täcket är att färgerna passar på i princip alla hästar enligt mig, ärligt talat skulle nog vilken ponny som helst se jättesöt ut i det här enligt mig. Hör och häpna, så ska jag antagligen införskaffa detta inom snar framtid.

I vårkollektionen så tycker jag tyvärr inte att det finns så många snygga schabrak, men det här föll mig verkligen i smaken! Diskret och inte kluddrigt, men ändå fina detaljer med kantbandet som inte går hela vägen runt och hästhuvudena. Det här finns även i blått och vitt, men jag tycker att det svarta var överlägset snyggast. Även det här funderar jag på att köpa, är det inte fint?

På senaste tiden har jag börjat fastna mer och mer för mer stilrena saker, och den här grimman föll mig verkligen i smaken. Guldfärgade spännen är ruskigt snyggt, bruna grimmor likaså, och så gillar jag den vita "fodringen" väldigt mycket. Sedan är det ett plus att den är anpassningsbar både vid nosen och uppe vid nacken, gillas! 


sonny

är de i dag ni lottar ut vinnaren ?

2014-03-18 @ 18:12:17
URL: http://sonnya.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback