Saknar ridningen

~ Copyright Emelie Sturk | Nikon D3100 | Nugget ~
Jag saknar ridningen så otroligt mycket när jag har uppehåll. Är det bara jag som gör det när jag inte får rida? Det är så himla jobbigt. Det får mig typ att må dåligt och vara på ett allmänt sämre hummör. Tur då att jag får rida igen om 9 dagar och sedan blir det en veckas uppehåll innan ridningen är som vanligt igen.
 
Alltså jag tror inte att alla förstår hur mycket jag älskar ridning. Asså det finns inget som kan få mig att frivilligt skippa ridning. Jag mår dåligt när jag inte rider, exempelvis när det är teori osv. Jag lever och andas hästar. Det finns absolut inget bättre och jag vet att jag kommer att jobba med hästar när jag blir stor. Min dröm är att bo på en hästgård, förmodligen i skåne eftersom att jag älskar skåne och jag tycker det är så mysigt där. 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback