Praktisera på Karlshem

Om någon har missat det så ska jag till Karlshem som ligger på Färingsö och praktisera från den 13 till 17 augusti. Har varit väldigt mycket där under åren, vart på flera ridläger, hyrde Silver, Pawlo och Spilop därifrån osv. 

För att göra en lång historia kort så har jag länge funderat på att kolla med Aud om att få jobba på läger då jag tror att det är något som skulle passa mig väldigt bra. När vi var där och lämnade Silver så pratade jag iallafall lite med Aud (som driver Karlshem) och nämnde att jag var sugen på att ev. jobba. Då sa hon att jag var mer än välkommen att komma och 'provjobba' (praktisera) under det sista lägret för att se om jag gillar jobbet. Om det känns bra för båda parter så kan jag jobba nästa sommar! 

Anledningen till att jag inte jobbar hela lägret är för att jag är utomlands till den 12 augusti så åker jag helt enkelt dit den 13. Inte mer komplicerat än så. Det ska bli riktigt kul iallafall!
Egentligen en väldigt orelevant bild som Linnea tog när vi var på väg för att bada med hästarna. Hon fick bära våra saker och gå med Bella medan vi red.. Stackarn!
 

ELIN STRÅÅT

Vilka fina hästbilder på din blogg!

2014-07-28 @ 01:52:43
URL: http://elinsdag.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback