NH

Jag har fått börja om helt med Emma nu. Helt. Hon har inte visat respekt för mig och det är mycket bättre då att börja från början. Idag så gjorde jag då grunderna i NH och min moster hjälpte mig. Desutom longerade jag henne lite. Min moster hjälpte mig med det i början och då i ena varvet så bockade hon, hon reste sig, kickade och det var nästan så hon sparkade min moster rakt i ansiktet. Min moster konstaterade då att hon är världens stelaste i högervarvet och det bidrar till att hon gör som hon gör. Sedan åkte jag dit på kvällen och då longerade jag igen och det gick betydligt bättre då hon nog förstått lite mer att det inte är okej att bocka och resa sig. Men nu vet jag på ett ungefär hur jag ska arbeta henne för att få henne att sluta med det hon gör...
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback