Min drömridoutfit

I den här outfiten har jag allt förutom förbygeln och sadeln. Själv ser jag ingen mening i att köpa en sadel, men förbygeln kanske jag köper till i sommar. Allt det andra jag har i denna outfit sparar jag till sommaren. Sadeln föresten är den absolut snyggaste sadel jag någonsin sätt, mums.
 I denna outfit saknar jag själva kläderna, alltså ridbyxorna och pikén. Sedan så måste det inte vara just den pikén men en röd. Kommer förmodligen köpa den outfiten inför sommaren som jag ska ha till sommaren för det är väldigt snygt med svart och rött. 
 
Den här outfiten är extremt snygg men jag är inte den första personen som man ser rida dressyr jättebra. Jag är inte så bra i dressyr faktiskt. Det jag faktiskt inte tänker på när jag ska göra outfits, är vart det kommer ifrån. Vissa sitter där o tänker; den här är så galet fin från animo. Bara för att det är animo? Det är ingen som kommer se så tydligt att det är där ifrån. Jag tycker att snyggheten väger tyngre än märket men jag vet att det finns folk som inte tänker så. Hur tänker du? Snygghet eller märke?
 

Paulina Molander

Hoppsadeln var typ to die för! <3

2014-01-30 @ 21:01:07
URL: http://www.molanders.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback