Fuck cancer

http://m.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do

Läste den här artikeln och dröjde inte länge innan jag satt och grät, blev verkligen så himla gripen.. Att en människa ska behöva utstå något sådant här. Och hans familj som förlorat två barn / syskon. Världen är så orättvis.

Min mamma har haft cancer två gånger de senaste åren så jag vet hur det är att leva med en närstående som är cancersjuk, det är fruktansvärt. Ett rent helvete. Ska inte prata så mycket om det, tror inte att någon bryr sig särskilt mycket, och det är privat - men vi hade väldigt, väldigt mycket tur och det händer att jag oroar mig över att få uppleva allt igen. Därför blir jag alltid lite extra tagen när jag läser sådant här, just för att jag kan relatera till det. Det är en hemsk och avskyvärd sjukdom, hoppas för allt i världen att forskarna kommer på något riktigt bra läkemedel / vaccin snart - den har tagit alltför många liv. Usch.

Vila i frid Sebbe ♥
 
 

anonym

Vet hur det känns! Min mormor och farfar gick bort pga cancer.

2014-09-12 @ 18:17:00
Lisa Svensson

Oj råkade skriva anonym:)

2014-09-16 @ 21:43:09

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback