Godmorgon 08.47

Även om det tog emot att gå upp när klockan ringde vid 8 så är det värt det. Framför mig väntar en morgon av fotografering i stallet. Jag har inte tagit bilder på hur länge som helst. Men det är bättre sent än aldrig. Fotografering är ändå en stor del av mitt liv och jag klagar inte. Glädjen när man sitter och rensar bilderna och hittar bilder som man faktiskt är riktigt nöjd med, den är oslagbar.
   "Motivet" idag är min kompis Clara som ska hoppa en pay and jump med sin ponny. Det lär bli lite andra bilder än det också men det är väl det jag kommer för att fota antar jag. Nu måste jag gå ifrån datorn för jag har en lång promenad in till staden bedvid, där jag sedan blir uppplockad av Clara och hennes mamma. 
 
 
Ha en super bra dag allihopa!
 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback