God jul!

Gårdagen tillbringades med familjen och det var väldigt mysigt. Åt stor frukost, gjorde ritningar + bakade pepparkakor till vårt pepparkakshus, åt våfflor, tittade på Kalle Anka, öppnade julklappar och åt middag. Mycket trevligt var det! Min äldsta kusin är jämnårig med mig så det är kul, vi kan umgås. Idag gjorde vi dessutom klart vårt pepparkakshus (bättre sent än aldrig), det var hög klass på det alltså! Imorgon ska jag åka skidor för första gången på säsongen och jag är jättetaggad. Som jag längtat! Här är det säkert en meter snö och kallt är det också, särskilt idag då det är 20 minusgrader. Bara att klä på sig! 

Ber om ursäkt för att uppdateringen kommer vara väldigt dålig ett tag framåt. Finns inte så mycket att berätta om direkt, mina dagar ser likadana ut. Mitt liv är inte så spännande i dagsläget direkt!
Den här damen är väldigt saknad!


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback