Gårdagen ridpass alltså

Bebis ♥
Igår fick jag Diana och det kändes sådär eftersom att jag visste att vi skulle få hoppa lite högre och hon kan va seg. Igår var hon dock ovanligt pigg för att vara hon! Hon var så himla duktig! Vi fick lite konstiga språng då och då men det är bara för att jag har svårt att veta när hon ska hoppa av, vilket jag får träna på. Det enda dåliga som hände var att hon blev rätt rädd för ett hinder som vi hoppade som hon aldrig hade sätt förr. Hon stannade på det första gången vi skulle hoppa det men det var bara att visa det för henne och sedan försöka igen och då var hon jättedutkig! Sedan hoppade hon lite större än vd hon behövde på det hindret under lektionen men hon tvekade i alla fall inte mer! 
 
Jag önskar att hon alltid kunde vara sådär pigg och glad. Man får väl passa på att njuta av det när det väl kommer! Igår hoppade vi som sagt lite högre, än vad vi brukar göra, och det var kul att göra det. Hästarna hoppade ordentligare och, ja det var roligt!


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback