Första skoldagen + middag med tjejerna!

Idag var det ju första skoldagen. Första dagen på år nio. Måste säga att det kändes jättekonstigt att gå in i skolan och inse att alla är så himla små i de yngre klasserna. Men det var väldigt skönt att få träffa mina kompisar efter en hel sommar isär! Efter skolan var det även ett USS möta, mitt första möte som Ordförande! Förra ordförande slutade och nu röstade alla och, chokerande nog, så blev det jag som fick bli ordförande. Det är ett väldigt svårt jobb måste jag säga och jag säger bara att jag vill ge en massa respekt till alla er som är gryma på det! 

Som om det inte vore nog med positiva nyheter så har jag även fått Ps Lightroom av pappa och jag är så otroligt glaad! Ska testa runt lite med det imorgon när jag har tiden och kan säkert ladda upp resultaten här. Prövade pyttelite idag och jag vill bara säga att jag älskar det redan. Men vi hörs imorgon. 
/Emelie (sorry för att det fick bli mobilinlägg... Tiden försvann)


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback